Heb je een vraag aan jouw behandelaar? Wil je misschien een keer advies over wat je het beste kunt doen als je naar een feestje van een vriend of vriendin gaat? Stel al je vragen.
Vragen stellen werkt op dezelfde manier als e-mailen. Een belangrijk verschil is dat het veiliger is dan e-mailen.
Bij de module ‘vragen aan het team’ kun je afgeschermd vragen stellen aan het behandelteam. Je ziet op deze module een overzicht met alle vragen die in het verleden zijn gesteld. Deze kun je altijd terugzien. Alle vragen worden door de diabetesverpleegkundige geopend. De diabetesverpleegkundige geeft antwoord of stuurt de vraag door naar een collega van het behandelteam.
Je kunt zelf een vraag ontvangen van het behandelteam of een reactie op een gestelde vraag. Als dit gebeurt, wordt een notificatie gestuurd naar het reguliere e-mailadres waarmee je bent aangemeld bij Suikerplein. In deze notificatie is niet de inhoudelijke reactie van het team te lezen. In de notificatie staat een link, die direct naar de vraag of reactie leidt.
Je kunt zelf ook een vraag stellen door een nieuw bericht te versturen. Als je wilt kun je ook een bijlage toevoegen, net zoals bij je reguliere e-mailadres. Voor vragen met spoed blijft het ziekenhuis gewoon per telefoon bereikbaar.
Alle vragen die je gesteld hebt, of die aan jou gesteld zijn, kun je in jouw overzicht terugzien. Zo heb je de informatie over jouw diabetes behandeling bij elkaar staan en hoef je niet meer in je mailbox te zoeken.